mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Anonym, -

Kategori: Bloggande & tävlande



eller inte, - det är frågan i bloggandet. En fråga som "Ejmis" tog upp för någon vecka sedan.

Jag har också allvarligt funderat på det, - när jag registrerade mig här var tanken att bl a lägga ut foton på barnbarnen, och att skriva om vad det hittar på, klokheter de säger osv.

Men, jag har inte kommit mig för, vet inte hur jag ska förhålla mig riktigt till foton och namn. Tills jag kommit till beslut fortsätter jag att kalla familj och vänner A, E osv...
Men det kan absolut komma att ändras!

Jag tycker ju att det är jättemysigt att kolla in alla vackra foton och berättelser som ni andra bjuder på!
Är jag kanske bara en fegis och tjyvläsare?!


Det känns också på något sätt lite  "friare" att skriva om jag är åtminstone halvt anonym, när jag t ex skriver om mitt medberoende behöver jag inte vara rädd att såra någon, eller att trampa på någons ömma  tå..

Någon som däremot INTE är rädd att klampa på är Lulu Carter!! Har ni läst hennes blogg?!!? Mooohahaha!!!
Hon formligen ÖSER galla över otrogna mannen, och vilka han varit otrogen med! Namn, titlar och foton swischar förbi. Lätt att identifiera för vem som helst! (men så verkar det bli polisanmälan för förtal också).
Nej, sååå skulle vi ALDRIG bete oss! (?)
Sårad har jag varit i mitt liv, men tror mig ha någon form av spärr... eller så har jag bara inte varit tillräckligt sårad?!

Hämnden är ljuv heter det ju....

Kommentarer

  • Nettan säger:

    2009-08-11 | 19:53:18
    Bloggadress: http://abvl.blogg.se/
  • Nettan säger:

    Nu verkar jag få skriva oxå:-)



    Tack för din gulliga kommentar, är själv ganska nöjd med etiketterna ska jag erkänna:-) Älskar att pyssla.



    Anonym funkar det med. I mitt fall trodde jag inte andra skulle läsa min blogg, förutom närmaste bekantskapskretsen. Men å andra sidan så skriver jag ju aldrig direkt elaka saker om folk så då tyckte jag att jag kunde dela med mig:-)



    Ha en fortsatt fin kväll!

    2009-08-11 | 20:00:52
    Bloggadress: http://abvl.blogg.se/
  • Camilliondollar Baby säger:

    Själv har jag valt att inte vara anonym i min blogg. Skriver aldrig nåt som skulle såra nån eller nåt väldigt personligt. Däremot har jag valt att aldrig publicera några namn eller bilder på mina nära och kära.



    Kram

    2009-08-12 | 00:24:45
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Och jag funderar fortfarande fram och tillbaka...

    2009-08-12 | 14:42:11
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: