mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Bonde söker fru...

Kategori: TV-program

kan inte hålla mig ifrån att titta,
vecka efter vecka...
Trots att jag tycker det är såå pinsamt,
och jag skäms å böndernas
(läs; Rogers) vägnar!

Roger!?
Herregud, - vilket självförtroende den "karln" har!
Mitt tips; Camilla

Gammelsträngs Pecka,
Min förhoppning är att han väljer My, som blivit bättre vartefter seriens gång..
Och den yngre tjejen har sjunkit i mina ögon,
hon verkar gilla lite dramatik!

Järvsö Janne,
hoppas han ratar Åsa, hon verkar ju vara sur och svartsjuk redan nu..
Den andra tjejen däremot verkar jättegullig!

Tildhe,
ja, det ser ju ut att vara klart!
Och är det så där fånigt man beter sig som nykär!?
De såg otroligt förälskade ut!

Kommentarer

  • ejmis säger:

    Håller med i allt utom Roger...jag hoppas han tar Agneta ( ? )

    2009-12-10 | 20:42:23
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: