mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Efter att ha...

Kategori: Funderingar

"skärskådat" mina inlägg
inser jag att jag troligen har en utmärkelse att vänta!



Guldmedalj
i konsten att vara slö/lat och allmänt hängig/deppig!

"Alla" andra bloggare skriver om produktiva och glada/roliga grejer!

Jag bara gnäller jag!

Det får bli ett av mina nyårslöften, att ändra attityd...

Kram på er!

(å andra sidan skriver jag här just för att få utlopp för mina känslor, lite av en spottkopp oc i viss mån en dagbok, och det är kanske så att det är en lat period av mitt liv just nu!? En ganska lååång period...)

Kommentarer

  • ejmis säger:

    Så är ju livet...upp och ner...

    2009-12-28 | 13:04:28
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Trolda säger:

    Jag GILLAR din blogg! Och du skriver ju om allt möjligt tycker jag, fortsätt så! =D



    Trolda - kramar =D

    2009-12-28 | 20:09:54
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: