mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

En trevlig onsdag..

Kategori: Lycka!

har jag haft!

Först tog jag en promenad till mamma,
och där var även min kusin B,
det blev fika med dopp...

Efter besöket vid minneslunden
gjorde mamma och jag ett besök hos min dotter B,
främst för att se lilla A som nu lärt sig att sätta sig själv och att nästan nästan krypa...
Kaffe med dopp...

Har nu bokat biljetter till
After Dark



Showen är inte förren i april,
men man måste ju vara ute i tid för att få bra platser!
Förra gången de var i stan satt vi på första bänk
och blev helt dränkta av konfetti,
hittade små pluttar i flera veckor efteråt,
i skorna, i bh, i väska osv...


Som grädde på moset denna onsdag
 kom det ett SMS ifrån systeryster,
hon bjöd in hela familjen till sitt Bed & Breakfast
 på Gotland i juni för att fira mammas födelsedag!!!



Har man inte tur som en tok så säg!?


Kommentarer

  • ejmis säger:

    Jag vill också åka till Gotland!!! ;)

    2009-12-16 | 17:13:07
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: