mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Valet är svårt..

Kategori: Hälsa vs Ohälsa

Har svåra frågor att brottas med idag!  ;-(

Jag är svullen precis överallt!
Hela kroppen!

Fingrar och tår ser ut som prinskorvar,
ansiktet som en badboll..

Jaa, ni fattar va!?

Ändå har jag minskat med cortisonet med 1 mg den här veckan,
undviker salt så mycket det går,
- men nejdå! Inget verkar hjälpa!




Sååå, frågan är...

ska jag ta vattendrivande,
springa på toa hela kvällen, och ha sendrag halva natten?

Eller, ska jag vara fortsatt rund (och go, moahahaaa)
och inte ens få på mig skorna,
och knappt kunna skriva på tangentbordet?

Jag sa ju att jag hade ett svårt val att göra..



Ok, det blev piller...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: