mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Mambo i sommar

Kategori: Familj

Sonen, som bor åtta mil härifrån, fick sommarjobb "på mammas gata", - och vips! Så har jag en Mambo, jag som varit Självbo i ett par år nu.. Det fungerar iallafall jättebra, men visst önskar jag att jag haft ett rum till, nu bor jag i vardagsrummet medan sonen får husera i mitt sovrum, känns ändå bäst så , att kunna stänga dörren om hans lilla röra...

Blir det fortsatt jobb här uppe, vilket jag naturligtvis önskar och hoppas, måste han nog ta ställning till hur han ska göra med sin mysiga lilla vindvåning... Läge skaffa något eget där ev jobb finns kanske?! Förstår det är ett stort steg, men trots allt är närhet till jobb viktigast...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: