mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Godmorgon...

Kategori: Vardag

Åhhhh, samma "skitväder" idag också!!!

Men ska försöka ta mig i kragen, - åtminstone lite..






Börjar med tvättkorgen, som är rågad,
(det är nog en egen tvättmaskin jag saknar mest i lägenheten,
eller rättare sagt, - det är nog det enda jag saknar)
det får blir några vändor ner till tvättstugan.
Ska passa på att städa trapphuset när jag ändå är igång.




Ikväll är det dags för bokbussen igen,
och det är tur det!

För jag har absolut ingenting att läsa för tillfället!

Har finkammat bokhyllan,
inte en oläst bok så långt hyllorna når...



Kommentarer

  • ejmis säger:

    Vad blev det för spännande läsning från bokbussen?

    2009-11-17 | 14:50:31

Kommentera inlägget här: