mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Äntligen lyckades

Kategori: Vänskap

vi få till en dag när vi kunde ses, min vännina S,
 min vännina 
Ejmis och jag!

De betyder båda så mycket för mig, 
men de har aldrig träffat varandra!

Förren nu!

Ejmis och jag shoppade först loss lite i Glada Hudik,
och åt thai till lunch,
som vanligt går tiden alldeles för fort,
vi har ju massor att pladdra om!
(och vi pratade inte om sjukdomar, mediciner eller andra tantiga samtalsämnen..)

Efter det åkte vi till S och hennes goa sambo P,
som nu bor riktigt på landet,
 med hundar, hästar och katter...
Med björn, älg och rådjur inpå knuten, - och en vit (!) ren!!


I S och P:s hemtrevliga kök bjöds vi på supergod äppelkaka till kaffet!
(inte heller nu snackade vi typiska tantsaker)


Vi hann också med att titta till hästarna ute i hagen innan mörkret föll.
(och jag som är rädd för just hästar tordes bjuda dom på äpplen)!

En jättetrevlig fredag, som gärna hade fått ha några fler timmar...

Men vi får väl se till att träffas igen!!! ♥ ♥ ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här: