mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Att bli överraskad

Kategori: Lycka!

kan ibland vara väldans trevligt och mysigt!

Fått en vacker gerberabukett med bud,
- från människor jag inte ens känner,
jag satt ju i telefonkö förra lördan för att boka biljetter
till julbord och show,
och när jag ändå kom fram i kön
bokade jag plats för ett gäng som jag alltså
inte vet vilka de är...
men som jag (genom vänner) visste
ville gå.

Och så kom det alltså blommor som tack!

Oväntat, och oj så trevligt!

Kommentarer

  • Maddie säger:

    Men så trevligt =) Å, vilken överraskning! med bud o allt! kram <3

    2009-10-27 | 08:30:31
  • Ingrid säger:

    Det lönar sig att vara hjälpsam!! Trevligt. Ha det gott

    2009-10-27 | 16:16:28
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här: