mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Jag är uppsagd..

Kategori: Vardag


inte med omedelbar verkan,
 nejdå, - jag är till och med uppsagd retroaktivt...
Inte fullt så allvarligt som det låter,
eftersom jag från och med september är sjukpensionär
så är jag från samma datum entledigad från min tjänst...
Anställd sedan våren -96, och har trivts otroligt bra med arbetetsuppgifterna.
 Men nu är det liksom en era som gått i graven...

 Idag kom besked som ett brev på posten!

(skoj hade ju varit om någon arbetsledare eller chef hört av sig,
 nu kom det bara ett papper ifrån personalavdelningen för påskrift)!






Nu är jag iallafall en glad pensionär!! Tjoho!!!

Kommentarer

  • ejmis säger:

    Blev det inte precis som du trodde??

    Dåligt men väntat...fy på dom!!

    2009-10-08 | 10:01:32
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: