mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Söndag kväll..

Kategori: Vardag

innebär ju som alltid
lite planering inför
kommande vecka!




Det ser ut att bli en mycket trevlig vecka!!!

Barnbarnen kommer på besök,
och ska övernatta,
så det blir verkligen lite extra mysigt!

Jag ska åka till Helena och hämta de vackra korten hon gjort till mig!

Jag får besök av en vän jag inte träffat på kanske 4-5 år!!

Middagsbjudning på fredag hos ett trevligt par,
 biobesök inplanerat med döttrarna på söndag..

Och hela vecka kommer sonen att vara hemma hos mig!

Vilken vecka!
IGEN!!!

Kommentarer

  • Maddie säger:

    Ja, vilken vecka... Å, jag är ledig på fredag så det blir lite kortare arbetsvecka med =) Sen mys på söndag~å, va jag längtar! <3 Kram!

    2009-10-26 | 07:48:26
  • Ingrid säger:

    Trevligt att få rå om de sina! Har haft alla mina hemma på lite familjemiddag i helgen men nu har dottern återvänt till Stockholm. Denna gången blir det länge en hel månad.. Glad jag har barnbarnen nära.

    2009-10-26 | 08:35:14
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här: