mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Trots den vackra höstdagen

Kategori: Vardag



M Å S T E
 jag lägga mig i soffan och vila en stund innan middagen hos dottern M,
 för då vill jag verkligen vara på alerten!

Hela familjen ska dit för att fira henne, och för att umgås..

Att få träffa ungarna och deras familjer är ju så jädrans otroligt mysigt & härligt!!

(och nästa helg kommer (förmodligen, det kan ju ändra sig...)
sonen hem till morsan!
Det var L Ä Ä Ä N G E sedan (en HEL månad!!!) sedan vi sågs!!


Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Ja, familje middagar är härliga. Men ikväll hoppar jag gärna maten liksom umgänge. Vi åt hemma hos en av tjejerna pajer o sallad. Tror inte det berodde på nån mat. Har fått i mig två rostbröd idag. Helt slut men varit lugnt på "övre fronten" sen som tur är.

    2009-10-17 | 18:36:38
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här: