mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Det är måååndag moorgon ♪♫•*¨*•.¸¸✿¸¸.•*¨*•♫♪*

Kategori: Vardag

och mitt huvud käns sååå tungt...

Nejdå, det är ganska OK faktiskt, ligger och drar mig lite bara.
Ska strax "hoppa" in i duschen för att vakna till liv ordentligt  ;-)
(jag ÄR och FÖRBLIR en morgontrött person...)

Kl 11, när secondhandbutiken öppnar har jag tänkt vara på plats,
för trots gårdagens misslyckade loppisbesök avstod jag från att
köpa ett "fynd"...
Vet inte varför jag inte slog till på en gång?!
De hade nämligen en Stokkestol, med bygel, för 275:-,
och det är dels billigt, dels är jag ju i behov av en stol till Lilla Bus.
Och en sån kan de ju sitta på i många år!
Ett riktigt bra köp alltså...
(haft barnstol förr naturligtvis, men vet inte vart den hamnat... det var en vanlig
plaststol, kanske jag hivat den på grund av dess fulhet...)
Om Tripptrappen nu finns kvar, men jag var där igår stax före stängning,
och kommer alltså vara där nu när de öppnar...

Men vik gärna en tumme för säkerhetsskull, tack!

På eftermiddan är det så dags för veckans höjdpunkt,
(ja, redan på måndan dyker höjdpunkten upp! Och veckan som bara börjat...)
nämligen träffen hos Helena!
Ska bli så himla skoj att träffa gotjejerna!
Samtalsämnen brukar inte fattas, det enda som det möjligtvis kan
lida någon brist på är TID!
Även om vi snackar fort och intensivt brukar vi inte hinna med allt  ;-)


Men den här måndagen
(och alla andra dagar)! vill jag njuta av!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Jag håller tummarna och kniper med tårna för att du skall "få" stolen!

    2010-08-16 | 11:48:05
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Tack för en trevlig dag!

    =)

    Kram!

    2010-08-16 | 18:30:53
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: