mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Det är måååndag moorgon ♪♫•*¨*•.¸¸✿¸¸.•*¨*•♫♪*

Kategori: Vardag

och mitt huvud känns sååå tungt...

Lite av baksmälle-känsla, utan kvällen-före-känsla...

Planer för dagen har jag iallafall!
Ska städa köksskåp, och framförallt skafferiet, och det är där som mina
loppisfynd nu äntligen ska komma till nytta!
Burkarna, i alla färger och alla tänkbara former, ska fyllas med gryner,
mjöl, flingor...


Putsning av köksfönstret står också med i planen,
och uppsättning av nya gardinen.
Kommer att bli fint som snus!
Kanske kommer bildbevis senare...

Men NU! Hög tid att röra på fläsket och kravla mig upp ur slafen...
(jajaa, jag vet att jag är mer än lovligt morgonslö... men SÅ är det bara)!

Kommentarer

  • mammakero säger:

    oooja, bildbevis längtar jag efter! Du har ju så fint hemma hos dej!

    2010-08-02 | 16:26:39
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Låter fint det med nya (eller nygamla då, ännu bättre) burkar. Visa gärna bilder sen!

    2010-08-02 | 17:10:51
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här: