mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Helgen varade ända till...

Kategori: Vardag

måndag...

Efter frukosten på balkongen gjorde I-M och jag en tur till
min kusin B.
Där bjöds vi på kaffe och nybakad toscakaka...
Trots att vi umgåtts i dagarna tre har vi tydligen inte fått nog
av varandras sällskap!
För vi är i full gång med att planera in en resa till I-M i Ö-vik,
svårigheten är bara att hitta några dagar som passar oss alla!
Pensionärer har liksom agendan fulltecknad    ;-)

Jag och Systrarna Bus plockade in de sista svarta vinbären i dag,
och jag norpade även några av deras goda äpplen.
Vill bara ha så pass att jag kan äta dom naturella,
äppelmos t ex är inte min grej... 

Efter att ha umgåtts och festat i dagarna tre (3) har jag nu precis
kraschlandat på sängen, och här ska jag stanna tills imorgon...


Snusmumriken ska imorgon äntligen besöka en läkare!!!
Det ska bli så skönt att han besiktigas,
och förhoppningsvis får hjälp med sina besvärliga eksem!


Stora Bus lånade min kamera för att fota äpplen... Bra gjort, - eller hur?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: