mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Medan jag försöker...

Kategori: Vardag

starta upp alla kroppsdelar inför dagens vedomödor
roar jag mig med att kolla igenom kommande veckas agenda...

Idel trevligheter på gång vill jag säga!!

Måndag: träff med
Helena, Ejmis, Tossan och Annica
(ska bli så himla skoj att träffas, pladdra och sladdra. Och fika)!

Tisdag: Höstens första besök av bokbussen
(mängder av nya böcker väntar på mig enligt mail från bibblan)

Onsdag: Inte spikat ännu, kanske middag med Snusmumriken och Lilla My

Torsdag: Frukost och katalogsläpp på
Ikea
(jodåå, jag har blivit inbjuden... frukost, nya katalogen och liten present...)

Fredag: Goaste I-M anländer ifrån Ö-vik, och hon stannar över helgen
(får inte glömma att fylla på vinkällaren...)

Lördag: Middag och teater i Mellanfjärden tillsammans med fyra vänner
(Ojoooj, måste ju hinna med Bondens Marknad också...)

Söndag: Selånger Marknad
(kanske tar en promenad dit även på fredag om det finns tid/ork...)


Dessutom ska jag nog få in några träffar med barnbarnen också  ;-)

Vilken vecka!
(lika bra jag tar igen mig idag, laddar batterierna liksom...)   ;-)

Kommentarer

  • ejmis säger:

    Saknas bara lite loppis så är det en helt perfekt vecka ;)

    2010-08-15 | 13:35:47
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Carina säger:

    wow det är dags för nya IKEA katalogen alltså, alltid lika spännande!

    2010-08-15 | 13:44:59
    Bloggadress: http://skalet2001.blogg.se/
  • Trolda säger:

    Ja men du...här var det fullt upp må jag säga! och BARA roliga saker!!! HÄRLIGT!!! =D =D =D



    Trolda - kramar =D

    2010-08-15 | 17:12:05
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/
  • Helena säger:

    Vilken härlig vecka.

    Jag ser så klart fram emot träffen idag.

    Till Ikea är jag inte inbjuden.=(

    Men men det kommer väl en katalog med posten.

    Vi syns snart vännen!

    Kram

    2010-08-16 | 08:35:42
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: