mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Tror jag måste...

Kategori: Vardag

be att de ändrar scenens riktning på Norrporten Arena innan nästa konsert...
Tycker liksom inte basen låter riktigt riktigt bra hem till mig ;-)

Igår kunde jag först lyssna på Ulf Lundell, om jag hade velat...
(han fick nöja sig med att vara förband åt kvällens höjdpunkt)
och så hemmapublikens favoriter... Takida!!

Just nu hör jag Baseballs och om ett par timmar intar Roxette scenen...
Läst i tidningen om fans som rest ifrån Australien och Brasilien,
och här är jag, inte ens ett par km bort, och inte ids ta mig in till området...

Shame on me  ;-)


Jag ser på Mördare Okänd på 1:an istället...


Här tittar Lilla Bus fram, helt ovidkommande för inlägget...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: