mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Grattis till...

Kategori: Familj

min dotter B, Systrarna Bus mamma,
som fyller 36 år idag  ♪♫•*¨*•.¸¸✿¸¸.•*¨*•♫♪*

Hurra, Hurra, Hurra!

Firade gjorde vi igår,
med gott smarrigt fika,
många paket och en och annan sång  ;-)

Och mycket lek och bus med barnbarnen...


Hönapöna tycker att hon aldrig blir bra på foto,
vilket jag anser att hon alltid blir...


Stora Bus prövar olika modellposer...


Man får vara glad om man överhuvudtaget hinner fånga Lilla Bus på bild,
hon sitter inte stilla så långa stunder om man säger så...


Och Vilde Bill gör allt för att inte fastna på bild...

Kommentarer

  • Erika säger:

    Godmorgon!



    Fina bilder bilder på dem alla. Foto är fina när alla inte står rakt uppochner som dom mer eller mindre skulle göra förr. Lite variation blir alltid bäst. Dom är så fina.



    Idag ska jag ut var det tänkt, det är inte så kallt heller idag för då hade jag nog stannat inomhus.

    Lite skrämmer det mig att gå ut själv, men jag måste intala mig att det går bra. Orken är inte vad den en gång var men betydligt bättre mot vad den har varit.



    Önskar dig allt gott för denna dag.



    Kram och vinkelevink från min lilla hörna här i Säter.

    2010-12-06 | 08:41:51
    Bloggadress: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/
  • Lillaviola säger:

    Nämen så fint det var här då! EN ny design igen=) Häftigt!



    Underbara bilder!

    ha en skön dag kramkram jag

    2010-12-06 | 12:15:28
    Bloggadress: http://lillaviola.blogg.se/
  • Jessi säger:

    Gud va söta ungar! :)



    Sv. Va kul att du gillade maten! :) Hoppas den smakade lika gott som vår gjorde! ;)

    2010-12-06 | 12:43:29
    Bloggadress: http://jessiklein.blogg.se/
  • Tekla Maräng säger:

    Så härliga bilder på dina barnbarn, dom ser så glada och positiva ut.

    Nej jag är inte heller hungrig på morgonen får riktigt tvinga i mig något.

    Pst om du vill så har jag en ny tävling.

    Kramar:)

    2010-12-06 | 13:31:42
    Bloggadress: http://teklamrng.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: