mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Energin...

Kategori: Vardag

räckte trots allt lite längre idag än vad jag trodde!

Medan jag städade trapphuset körde jag två maskiner med tvätt,
gick sedan till Hemköp, hem med tunga kassar, och kokade en stor gryta med kalops.
Pratat i telefon, minst 100 samtal, både mobil och fasta telefonen har varit helt galna idag!

Men NU är orken också helt slut!!!

Nu blir det soffläge och blädder i magasin och böcker, och mellan tevekanaler...

Är inte OS slut snart förresten!?!?


Smakade väldans gott....



Mammas lägenhet är nu

Kommentarer

  • Annica säger:

    Åh vad gott det ser ut!

    Och vad skönt att lägenheten blev såld!

    Nu har alla spår från poliser och tjuvar blvit undanröjda. Så vardagen kommer ikapp. Men jag har fortfarande svårt att sova. S har sovit här i natt och idag kommer mamma upp från Stockholm. Så jag hoppas rädslan ger med sig över helgen. Annars vet jag inte vad jag gör. Jag ver ju att sannorlikheten inte är stor att de kommer tillbaka. Dessutom har jag fått ett nytt lås. Inga nycklar är på vift. Så det är en helt onödig rädsla om man kan säga så.

    Hoppas du får en härlig helg!!

    Massa kramar!!!

    2010-02-26 | 08:01:48
    Bloggadress: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: