mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Rapport ifrån...

Kategori: Lycka!


en ....

Har nu avslutat städprojektet, och Gudars skymning va skönt att ha ett rent hem!
Ligger nu alltså på spikmattan som en annan fakir, tagit en "näve" citodon och mår
ganska bra...
Och det är det full kräm på stereon vill jag lova!!
Har laddat CD-växlaren med åtta skivor med
Bo Kaspers Orkester.

Bandet som består av Bo Sundström, Fredrik Dahl, Michael Malmgren
(ohhh, sååå snygg, på ett litet rått sätt), och Mats Schubert tillhör mina
absoluta favoriter! Konserterna med dom, när basen bultar i hela
kroppen, det är ren och skär lycka det!
Bandet brukar gästas av trumpetaren Peter Asplund. Och även om jag älskar all deras musik, och alla
fantastiska texter, så är de låtar med den otrolige trumpetaren som får igång adrenalinet hos mig...
Love them!!

  

Nu ska här läsas bloggar!!!

Kommentarer

  • Pia säger:

    Ja du..här hemma skulle det oxå behövas städas.

    Men just nu orkar jag inte...ja jag bjuder inte hem folk i helgen så vad gör väl det med lite skit i hörnen.



    Ha du oxå en trevlig helg

    Och hoppas att du inte är taggig i ryggen nu när du legat på spikemattan. ;D

    2010-02-19 | 19:00:04
    Bloggadress: http://encurlingmorsasbekannelser.blogg.se/
  • sweetmama säger:

    Det där lät ju inte helt fel. Vilket skönt avslut på arbetsveckan med spikmatta och musik ;o)



    Ha en fin kväll

    2010-02-19 | 19:00:10
    Bloggadress: http://sweetmama.blogg.se/
  • Lillaviola säger:

    Hejsan!

    Jag tog fram "mannen" i mig och har för dagen inte gjort ett skit;-)

    Jo jag har suttit på läktaren under dotterns simträning,men annars så nada...JAG ÄR SÅ STOLT!!! ( att jag inget gjorde)



    Är snusmumriken en skateåkare?



    Kramkram

    2010-02-19 | 19:52:48
    Bloggadress: http://lillaviola.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Ang bilderna så gör jag som du ;)

    2010-02-19 | 23:40:12
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: