mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Helgen är snart över...

Kategori: Vardag

och som vanligt vänder jag då blad i min lilla Filofax, det brukar vara ganska tomt i den, - men nu snackar jag
T O M T !
"Gud skapade ingen brådska, - bara jämna rörelser". Men det här är ju löjligt!!
En enda liten anteckning finns det, och det om att jag inte ska glömma att ta en extra tablett på torsdag morgon...
I övrigt inget alls planerat eller bokat!?
Hoppas det fylls på någonting, för annars blir det lite väl trist! Och då menar jag INTE tvättstuga eller liknande... Snarare något trevligt besök eller så...

trolda visade en så snygg lampa i ett inlägg, ska försöka få ta tag på den jag också, (hon har lovat att jag får härmas)! Så det kan nog bli en tur till Birsta och Ikea en dag. Länge sedan jag var på en shoppingrunda! Även om börsen är tunn är det roligt att gå och titta, klämma och fundera... Och kanske slå till på ett eller annat inköp!

Även om jag inte borde, känner jag ett sug efter något att äta så här på kvällskvisten. Åt förmodligen för dåligt till middag, då blir det så här. Valet faller iallafall på mjölk med flingor och bär. Ganska OK ändå tror jag?!






Nu är det dags för En Annan Del Av Köping!
Trevlig söndagskväll önskar jag dig!

Kommentarer

  • sweetmama säger:

    Blir lite avis på din tomma filofax, tänk om jag kunde få ha en vecka så....

    Njut av kvällen!

    2010-01-31 | 20:47:59
    Bloggadress: http://sweetmama.blogg.se/
  • Helena säger:

    I denna kyla är jag glad att veckan är ganska tom på måsten.

    Men en tur till Ikea är alltid trevligt.

    Hojta till om du vill ha sällskap eller kanske en fika efteråt.=)

    Här är det tråkigt inte lite damm vi pratar om utan massor men jag tar lite eftersom.

    Idag är det lätt att strunta i eftersom det är mulet och grått.=)

    Ha en härlig dag vännen!

    Kram

    2010-02-01 | 11:56:32
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: