mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Sämst just nu...

Kategori: Sämst just nu

Om jag tyckte mobilen var mer eller mindre underbar i går,
så tycker jag telefonväxlar är ett litet helvete idag!!!


Skulle ringa banken för att ställa en enkel allmän fråga...

FNYS!!! Enkel!? Moahahhhaaaaa!!!

Att komma fram var då INTE enkelt vill jag lova!


"Tryck 1 för självservice, tryck 2 för personlig service"

- jag trycker 2, inget händer, trycker 2 igen, och igen och igen...

"Tack för samtalet"

- Vilket samtal?! Jag kom ju inte fram!

Vid 4:de (FJÄRDE) försöket kom jag så långt att jag skulle trycka in mitt personnummer!
Varför då?! Jag skulle bara ställa en allmän fråga!
Efter det skulle jag slå min kod. OK då.
"Fel kod"!?
- Men va f-n!!!! Haft samma kod sedan Sundsvall brann!

Så där höll det på ytterligare 2 samtal, men till slut fick jag då ÄNTLIGEN kontakt
med en människa...
Och henne var det inte alls något fel på!
Glatt och vänligt svarade hon på min fråga,
det tog kanske 15 sekunder med hälsningsfraser och allt...

Du ljuva värld!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: