mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Troligen för lite att göra...

Kategori: Nonsens & Hovendroven

eller, - det har jag väl inte!
Det finns MASSOR jag skulle kunna göra, - om jag ville...
Men nu är det så att jag inte vill det!

Istället knappar jag på datorn, och av någon konstig anledning
knappar jag in mitt telefonnummer på hitta.se 

och hamnar direkt i en perfekt (sommar)bild på min gata,
jag ser min balkong, med blommor, parasoller,
och kanske kanske även en skymt av min skalle... (satt väl och smaskade i mig nåt gott)
Om jag knappar mig fram på bilden kan jag "promenera" bort till Hemköp,
möter ett par människor på vägen, och en och annan bil.

Ni andra har förmodligen upptäckt den här funktionen på sidan,
men för mig var den ny, - och rolig!
Jag är väl lättroad!
Det var ju skitroligt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: