mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Nu kan jag...

Kategori: Vardag

äntligen andas ut... (hållit andan lääänge nu...)

Snusmumriken körde ensam till Stockholm idag,
med gammal bil
(och nytt körkort...)
Mitt in i smeten skulle han dessutom!

Nu är han på plats iallafall, och man skulle kunna ta
det lugnt till på söndag,
- när det är dags för hemfärden...

MEN, - nu är det så att dottern M med familj är
på husvagnssemester,
(just nu på Kolmården)
och dottern B med sambo ska till Stockholm över helgen...
(jag ska umgås med Systrarna Bus under tiden...)

Alltid finns det något för en mamma att oroa sig över...
(tänk förr, innan mobilerna fanns!? Vänta på vykort?! Såååå mycket oro...)

Kommentarer

  • Ingid säger:

    Förstår precis, här har jag gått och varit orolig för min pappa som varit ute och kört bil första gången på en månad.. Blir lite hönsmamma även där.. ha, ha

    2010-07-28 | 22:16:27
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Och den förbaskade oron verkar bara bli värre med åren...Kram!!

    2010-07-29 | 09:53:24
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: