mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Bäst just nu...

Kategori: Bäst just nu

är att våren traskar in med stormsteg!
Ojoj vad det droppar ifrån tak, och vägarna är snöfria,
vem hade trott det för några veckor sedan då vintern
höll sitt grepp med sträng kyla och snö i mängder.
Kanske kan man ändå titta efter blåsippor om några veckor!?

Ny vecka, helt tom på "måsten"!
Däremot en del trevligheter, imorgon får jag besök av
Ejmis och en gemensam god vän, E!
Länge sedan vi hade tid alla tre att träffas och sitta och slamra...

På torsdag ska min kusin B sjunga på kyrkans vårförsäljning,
dels vill jag naturligtvis lyssna på henne, dels vill jag kolla vad
som säljs, det brukar vara hembakt bröd, lite hantverk, påskpynt m m...

Har antecknat något om ev barnvakt på fredag, ingen aning om vad det
är för något. Var och när? Skriver jag inte i klartext finns det inte kvar
i mitt minne...

Ja, det är väl min vecka det...
Stora Bus vill att hon, Mormors Prins och jag ska gå på bio i helgen,
får väl se om det går någon lämplig film, för jag gör gärna sällskap med dom!

Nu ska jag ut i solen, sedan hem för att snurra runt i bloggvärlden för att
kolla hur alla andra har det idag...


Stora Bus i ett hav av "natt & dag"

Kommentarer

  • Camilliondollar Baby säger:

    Här kom våren i lördags och så försvann den lika fort idag. Men idag har det varit sol, så förhoppningen om våren har kommit tillbaka.



    Kram

    2010-03-22 | 20:14:50
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: