mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Det pirrar..

Kategori: Hälsa vs Ohälsa

och pulserar i hela kroppen...

Tänkte försöka trolla bort värken utan medikamenter idag,
så jag vilade på spikmattan en stund, en ganska så lång stund faktiskt,
eftersom jag somnade!
Det var skönt, värken är nu mer eller mindre borta,
och blodet rusar runt i kroppen...
(därav rubriken)

Mattan fick jag i födelsedagspresent i fjol av mina
kära barn, barnbarn och mågar.
Jag undrar fortfarande om de menade något speciellt med valet av färg på mattan?!


Orange: För ökad energi, lust, kreativitet och värme samt ger ett mer öppet och
accepterande sinne.

Grön: Ger ökat lugn och harmoni samt kroppslig och själslig balans.

Jag fick alltså en orange!
De tycker väl att jag är tillräckligt "lugn" och vill ha lite fart på kärringen...
Jag älskar iallafall min present!!




                                                                                                                 



Kommentarer

  • ingrid säger:

    Jag skulle behöva nåt som hjälper mot en svullen hälsena.. (och nämn inte ordet kryckor.. ;( vill INTE!!!)

    2010-03-30 | 14:38:41
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här: