mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Man blir kanske inte klokare med åren...

Kategori: Sån är jag..

men rimligtvis borde man ju bli det,
eftersom man liksom haft längre tid på sig...



Men i mitt fall, -icke!
Jag ser själv ett tydligt mönster,
mår jag riktigt uselt sitter jag på hela ryggen... hela dan!
Mår jag mindre uselt gör jag "att göra listor"
och tror jag kan bestiga berg!
(just i dag blev det bara smutstvättsberget...)
Så, dagens planer sprack, som vanligt...
Jag har kört några maskiner tvätt,
bytt plats på två fåtöljer
och diskat efter lunchen!
Och nu är jag så där "härligt" utslagen igen!!

Varför lär jag mig aldrig!!!??!

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Här är ännu en jobbdag avklarad bara två kvar..

    att vad nedsatt man blir, igår var jag helkass efter jobbet men sov sen som en stock hela natten (äntligen!) Så idag lite bättre. Men nu ska jag ta o krypa upp i TV soffan en stund o vila

    2010-03-10 | 15:14:56
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här: