mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Nu är hon åter...

Kategori: TV-program

Anna Anka, the one and only, med sina åsikter om allt och alla...
(samma Anka som i förra säsongen sa att hon hade bästa sexlivet i världen,
sa i gårdagens program att hon inte fått "pöka" (!) ordentligt på sju år...HUR ska hon ha det)?!




Anna Anka om...


...Maria Montazami, 44, gift med fastighetsmäklaren Kamran Montazami: Så många unga kvinnor hennes man håller på med samtidigt som hon är så busy med sina läppstift. Deras relation ger jag inte mycket för.

... Päivi Hacker, 51, gift med affärsmannen Barry Hacker: Vem som helst ser att hon opererat sig. Hon bara ljuger och ser för jävlig ut, har inte tagit hand om sig som jag. Klär sig i sina äckliga leopardkläder. Billigt!

...Suzanne Saperstein, 49, tidigare gift med entreprenören David Saperstein: Jag är hellre fattig än lever på någon annans pengar som hon gör. Och jag blev i alla fall inte lämnad för en barnflicka! Hon är en patetisk gammal kärring.

...Lena Jolton, 54, singel: Vad är det för fel på henne som är 50 år och singel? Har de skapat något själva? De har ingen egen identitet ens.

Kommentarer

  • Lillaviola säger:

    Ja du dessa damer har ett liv jag faktiskt INTE vill ha. Fast jag kan ta lite av deras pengar,dvs deras kaffe kassa;-)



    Hoppas du kom ut till bokbussen. Kram

    2010-03-09 | 15:05:14
    Bloggadress: http://lillaviola.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Hade tänkt "hoppa" dessa damer i år men kunde inte hålla mig...tur det går att de på webben också.

    Anna Anka är bara för hemsk!!!!

    2010-03-09 | 20:36:28
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: