mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Så där ja...

Kategori: Vardag

då blev det dagsljus, och jag lyckades stiga upp strax före sju.
Ner till tvättstugan, och medan maskiner skötte tvätten
städade jag trapphus, tvättstugan och torkrum.
Jag till och med putsade fönstren!
Så nu luktar det fräscht av såpa.

Det konstiga är att jag har energi kvar,
det är en så ovan och märklig känsla så
jag kan inte låta bli att tänka på det hela tiden!

Idag blir det inte någon promenad,
det snöar lite, men så pass att det döljer isen.
Livsfarligt halt!
Får passa på att pyssla lite inomhus istället,
finns väl alltid någon låda att städa...



Mormors Prins


Hönapöna (i rosa) uppträder tillsammans med bästa kompisen

Kommentarer

  • Maddie säger:

    vilka fina barn =)Och helt underbara dessutom <3

    2010-03-18 | 12:43:02

Kommentera inlägget här: