mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Det är inte alltid lätt...

Kategori: Nonsens & Hovendroven

första gången...

Historien stal jag hos underbaraste Mira !!



Ägaren till en  kinesrestaurang har precis gift sig. Och bruden är oskuld.
Sanningen är den  att han inte är så väldigt erfaren han heller.


På bröllopsnatten kryper  hon ner naken mellan lakanen medans hennes
make klär av sig.
Så kommer  även han till sängen och lägger sig jämte sin nyblivna fru.

”Älskling”  säger han, ”jag vet du vala väldig nelvös.
Jag loval, jag jöl vad du vill.  Bala säj vad du vill jag ska jöla.
Vad jag jöla föl dej?”
frågar han och  försöker låta erfaren, vilket han hoppas skall imponera
på den jungfruliga  bruden.

En eftertänksam tystnad följer och han väntar tålmodigt och med  spänning
på hennes önskemål.

Hon svarar slutligen lite blygt och  osäkert: ”Jag? vill? nummel 69″

Mer eftertänksam tystnad, denna gången  från hans sida:
”Du vill ha …… biff med  bloccoli?????????” 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: