mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Efter besöket...

Kategori: Shopping

hos frissan idag drog jag mig mot stadens torg,
och där var det drag må jag säga!
Studenternas mösspåtagning firades stort...
så stort så polisbilar stod beredda lite varstans!
Ljudnivån var HÖG, till och med mina mått mätt,
slank in en butik för att komma undan (o)ljudet ett tag,
kom ut 550:- fattigare, - men ett ombyte bh och trosor rikare!
(behövde verkligen förnya i underklädeslådan, så det var bra)!


Kommentarer

  • Camilliondollar Baby säger:

    Alltid kul med nya underkläder, skulle också behöva förnya mig inom det området. Är urkass på att rensa de lådorna.



    Vart det några slingor?



    Kram

    2010-05-19 | 22:49:17
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: