mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Godmorgon...

Kategori: Vardag

ny dag, med nya möjligheter och friska tag...

Ni måste ju tro jag har blivit helt knäpp, ifrån gnällkossan över till gladastekossan!
Men det gäller ju att njuta av dom här dagarna...
(vad var det han sa Kjell Bergqvist i Bästa Sommaren, - passa på att ha roligt nu ungar,
man vet aldrig hur länge det varar)!

Idag blir det lite plock hemma, och shopping i Birsta City, bl a har jag några presenter
att köpa...

Mormors Prins fyller 6 år idag, det önskas PC-spel "Första Klass", fotbollskoner, jordglob,
bilar, bilar, och bilar, en och annan cross, och så en bil, och kanske en cross...

Hönapönas 11-årsdag ska också firas på lördag, kläder, innebandyklubba, nagellack, luktagott...

Lilla Bus blir 1 år på måndag, det blir en babygunga i trä till henne...
(ingen aaaning vad det är)

Stora Bus fyller 5 år först om 3 veckor, så jag hinner tänka lite mer där...

Resten av veckan är helt skruvad!
(innehåller bl a klippning, middagsbesök, dagsresa till Dalarna, födelsedagskalas och
familjemiddag på restaurang...)

Men nu är det först och främst tisdag!
(och imorgon ska det hållas tummar för sonens uppkörning)!!



Kommentarer

  • Åsa säger:

    Oj, har du lyckats pricka in nästan alla barnbarnen så tätt?! Det blir mycket presenter att köpa på en och samma gång.

    jag skall hålla tummarna för Snusmumriken i morgon, jag lovar.



    Ha en fin dag! =) Kram!

    2010-05-18 | 09:43:18
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Ha en bra dag! =)

    Kram!

    2010-05-18 | 09:44:12
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Trolda säger:

    Det är rätt inställning - ny dag, nya möjligheter! =D Jag har också varit dålig på att besöka bloggar...är så mycket annat just nu. Men man FINNS ju här, och så småningom kikar man in =D Ha en HÄRLIG dag!!!



    Trolda - god förmiddag! =D

    2010-05-18 | 10:16:46
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/
  • Camilliondollar Baby säger:

    Låter som en busy vecka.



    Håller även tummarna för sonen.



    Kram

    2010-05-18 | 18:26:34
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/
  • Maddie säger:

    Jag håller tummarna för brollan! Jag tror han fixar det :D

    2010-05-19 | 08:11:59

Kommentera inlägget här: