mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

I-lands problem...

Kategori: Heminredning

har för mycket prylar...

I samband med mammas flytt tog jag över ett skåp av henne,
och har hela veckan försökt hitta PLATSEN för möbeln...

Har bubbat det mellan badrum, hall och sovrum. Själv...
(stönat, svurit, skadats och förärats med mååånga blåa märken)
Ligger nu och tittar på det där det står i sovrummet,
absolut inte den perfekta platsen.
Men jag har tydligen ingen sån plats!
Och jag är i stort behov av förvaring... sååå, det får väl stå där det står!

Såna här gånger saknar jag någon som talar om för mig var skåpet ska stå!  ;-)

Kommentarer

  • christina säger:

    Det får gärna stå hemma hos mig, gillar det.

    2010-05-09 | 08:36:21
    Bloggadress: http://grandmother.blogg.se/
  • Camilliondollar Baby säger:

    Ta lite kort när du flyttar runt den, så ska jag berätta vart det passar bäst. ;)



    Ha en underbar söndag!



    Kram

    2010-05-09 | 08:59:10
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Säg till om du behöver hjälp att flytta runt det igen.

    Kram!

    2010-05-09 | 09:57:55
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • ingrid säger:

    Men det är ju lite så att var sak har sin plats, man får pröva sig fram lite. Hoppas du blir nöjd till slut.

    Vad gäller vårt gäng var det från början så att tre av killarna gick i samma klass. Deras föräldrar umgicks en del. Alla "fabrikörer" i vår lilla "håla" en chakuterist, en möbelhandlare och en handelsman.. Fniss, men det är så. Nu är det sönerna som äger det hela fast handelsmannen är numera bankir.. Sen fyllde då damerna på och en o annan man tillkom. Hela gänget har störtkul ihop våra barn är i stort sett jämngamla många av dem håller ihop. Oftast har vi fester ihop men nu när födelsedagarna duggar tätt har vi gjort lite olika. Karlarna ska ut själva med Lasse om några veckor. Han som hade fest i den härliga lanthandeln!!

    2010-05-09 | 11:11:36
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/
  • mammakero säger:

    Vilket läckert träd du hade på bilden i det sista inlägget!

    Var skåpet ska stå? Det var jättesnyggt! Passar bra till badrum, sovrum och hall.... HRM... det var där du provat redan....!

    Hänga ut underkläder, det gör jag aldrig. Precis som du gillar jag inte riktigt att visa upp dem...

    2010-05-09 | 20:28:58
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här: