mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Man får inte...

Kategori: Hälsa vs Ohälsa

svära, det vet jag...
Men nog var det satan i gatan sååå nära igår!

Först mår jag skit, sedan börjar dessutom fanskapet till dator må dåligt...
Eller rättare sagt, - den tvärdog!
Nada ström!!
(fatta vad isolerad man blir när inte datorn finns, hjälplös)!

Idag mår jag ännu sämre, men jag har fått hjälp att få ny strömförsörjning
till laptopen, och inflammationshämmande till mig själv.
Så det ska nog finnas hopp om bättring!
(är inte jag bättre på måndag lär jag ju farbror doktorn! För FY vad ont jag har, ÖVERALLT)!


Kommentarer

  • mammakero säger:

    Fy vad tråkigt att du går tillbaka och blir sämre igen... Trassel med datan oxå, typiskt! Har lagt in en bildbomb på tulpaner! Med de bilderna önskar jag att du blir bättre, så du slipper gå till doktorn på måndag!

    2010-05-15 | 19:11:22
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/
  • christina säger:

    Hoppas du mår bättre i dag. Styrkekram till dig.

    2010-05-16 | 09:57:05
    Bloggadress: http://grandmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här: