mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Nu har jag dragit ut...

Kategori: Vardag

på tvättid alldeles för länge, bokat om tider gång på gång,
bara för att jag inte orkat släpa mig ner till tvättsugan...
Och nu finns det ingen ledig tid på flera dagar!
Sitter alltså bokstavligen i skiten...

Tur i oturen är att jag bokat in en tid åt mamma i hennes nya
tvättstuga tills på fredag, och att jag ska hjälpa henne
förstå denna moderna anläggning...
Så, du förstår min tanke?!
Jag tar helt enkelt med mig även min tvätt dit!

Fram tills dess får jag väl vända trosorna ut och in,
och skyla fläckarna på tröjan med en söt liten scarf.
Och inte minst! Använda deodorant!!!     ;-)
(alternativt, köpa nya kläder...)




Kommentarer

  • Åsa säger:

    Jag skulle aldrig klara mig utan min tvättmaskin! Bävar inför kommande stambyte, så jag kommer va utan det i minst sex veckor!!!

    2010-05-13 | 14:26:57
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här: