mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Summering...

Kategori: Vardag

av dagen...

Inte blev det någon ommöblering i garderober och skåp inte!
Nej, har istället som vanligt mestadels bara slagit dank,
att det beror på värk och trötthet är kanske en ursäkt och föklaring...

Hur som helst, - jag ska göra någonting imorgon iallafall,
det är min plan  ;-)
För imorgon ska jag vara smärtfri!
Det är min plan...

Fick tre stycken vänföfrågning på Facebook igår, av kusinbarn
boende i andra änden av vårt avlånga land.
Så himla kul att höra ifrån dom, se foton på deras familjer, få veta
vad de jobbar med... Det är bl a såna gånger jag tycker FB är bäst!
(och det kan vara kul att gå med i mer eller mindre galna grupper också)
Idag fick kusinbarnen kontakt med mina döttrar, alltså tremänningarna...
Och de har alla egna barn, alltså fyrmänningar med mina barnbarn!

Imorgon kväll kommer förmodligen Hönapöna och Mormors Prins hit för
att övernatta. På torsdag morgon ska vi, om vi orkar, upp på Gökotta,
och efter det iväg på Ikeas barnkalas med programledaren ifrån Amigo.
Och dit ska vi vare sig vi orkar eller inte!
Naturligtvis ska även Stora Bus med!
Det ska bjudas på musik, lekar och andra tokigheter i två timmar.
Det bjuds även på fruktsallad, tårta och saft...
Allt är dessutom helt gratis!


Nu säger vi väl nattinatti och sovgott!







Kommentarer

  • christina säger:

    Jag finns också på facebook, skulle vara roligt att hitta dig där. men jag har ju inte ditt namn.

    2010-05-12 | 06:37:24
    Bloggadress: http://grandmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här: