mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Ung kärlek...

Kategori: Funderingar

av idag...

Kan inte ens tänka mig att jag när jag var i Hönapönas ålder
(ungefär när förra seklet var ungt...)
hade kunnat skriva små kärlekmeddelande till min pojkvän
på facebook och bloggar...
(om det nu hade funnits, men ni fattar va, man tordes ju knappt säga
att man "var ihop" med någon...)
så att mina föräldrar och mor/farföräldrar kunnat läsa de kära hälsningarna!

Och att pojkvännen kunde vara lika go tillbaka!!

Det är mysigt att se att de är så gulliga och rara mot varandra!
(och så får man hoppas att livet bara bjuder på gulliga söta killar, inga skitstövlar)!!!!


Elvaåringar av idag är nog lite tuffare också...
Inte minst när det gäller klädseln....

Kommentarer

  • Camilliondollar Baby säger:

    Det har verkligen ändrats det där med hur man visar sin förälskelse. När jag var i tonåren, för typ 20 år sen...20!?!?...jisses va gammal jag har blivit...ja, då var det lite pinsamt att berätta för folk att man gillade nån.



    Kram

    2010-05-17 | 19:14:33
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: