mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Bloggvänner...

Kategori: Heminredning

ska man då verkligen inte förrakta,
- om man nu skulle få för sig det av någon underlig anledning...

Skickade en liten trevare till Trolda,
som alltid har så fint och mysigt på sina hemmabilder,
om att det skulle vara trevligt med lite användbara
heminredningstips.
En liten kurs liksom  ;-)

Och vad skådar jag ikväll på hennes härliga blogg!?
Ett helt inlägg med foton och konkreta tips!

Tack vännen!

Nu
ligger  *harkel harkel* sitter jag i soffan och betraktar
mitt vardagsrum...
Försöker överföra Troldas idéer till min krassa verklighet!

Så, imorgon ska jag placera om mina småpryttlar som förökat
sig över hela lägenheten  ;-)
Tänka stilleben, högt och lågt, mjukt och hårt...


Såg nyss en kopia av min lampa till höger på bild,
(köpt på loppis för en tjuga).
på boomstore.se...
Allt kommer igen!

Kommentarer

  • Marie-Louise säger:

    Svar: Jag var hos läkaren i förrgår och han sa att jag skulle sluta tvärt. Jag frågade om det verkligen var så bra, skulle jag inte trappa ner istället, men nej sa han, jag kunde gott sluta tvärt. Så ja det har jag gjort och idag är jag bara jättearg känner jag. /Kram

    2010-10-07 | 20:12:06
    Bloggadress: http://madredetres.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Den lampan du har till höger på bilden, har jag kikat på länge. Tycker den är så himla fin. Gillar även krukorna/vasen. Var är dom inköpta? Finns dom att få tag på nu?



    Ha det fint. Kram.

    2010-10-07 | 20:46:39
    Bloggadress: http://medvetennarvaro.blogg.se/
  • Hanna säger:

    SV: Jag som var på Dollarstore i sommras, då jag var i Boden. Att jag inte såg dessa skönheter då? Fast de kanske inte hade krukorna då jag var där. Får kika om de finns kvar, nästa gång jag far dit....

    2010-10-07 | 21:17:26
    Bloggadress: http://medvetennarvaro.blogg.se/
  • Trolda säger:

    Åh vad du är rar...tack! =D Ser fram emot din "nya look" snart nu då...;-) Men jag tycker du har det så fint ändå!!! =D



    Trolda - kramar =D

    2010-10-08 | 10:44:41
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: