mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Brukar skryta över...

Kategori: Hälsa vs Ohälsa

att "ont i magen?! - näää, det har jag aaaldrig..."

Jo pyttsan!

Idag har jag det, - och det med besked!

Kanske är det alla rotfrukter jag petar i mig...
För inte kan det väl vara de stackars värktabletterna
jag tar någon enstaka gång?! *Host och harkel*

Sååå, just nu är det bara huvudet som inte värker på mig,
för den här s***ns värkande kroppen bultar ju på som vanligt den...

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Har du testat att dricka Aloe Vera? Har fått för mig att det är bra för oss som knaprar värktabletter i tid och otid. Tycker jag mår bättre över lag med Aloe Vera.

    Hoppas du mår bättre snart.

    Kram

    2010-10-05 | 11:09:11
    Bloggadress: http://abvl.blogg.se/
  • britta säger:

    hej syster! Vill du testa Aloe Vera (om du inte redan gör det) så har jag faktiskt en flaska "över" som du kan få när vi ses. Säg bara till.

    2010-10-05 | 14:19:47
  • Anonym säger:

    hej syster! Vill du testa Aloe Vera (om du inte redan gör det) så har jag faktiskt en flaska "över" som du kan få när vi ses. Säg bara till.

    2010-10-05 | 14:20:04
  • Linda säger:

    Usch då.. hoppas det är av snabb övergående karaktär.

    2010-10-05 | 18:51:51
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här: