mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Kylskåpspoesi...

Kategori: Vardag

är det kanske inte just nu,
men det händer det också...

Linda visade i ett inlägg sin kylskåpsdörr,
tänkte jag inte skulle vara sämre  ;-)

En salig blandning som synes!



Ni som följer mig vet ju att jag är en riktig listoman...
Skriver listor över mina listor så att säga,
och äpplet verkar inte falla så långt ifrån päronträdet,
för nedanstående lista skrev Stora Bus åt mig i fjol...
Listan är så bra så den får hänga med ännu!
Det är en 4-årings syn på Mormormus dag...
Först ska jag alltså, enligt henne, till Birsta Köpcenter,
efter det hem och städa, handla på ICA och sedan blir det TV och sova...
Snacka om att känna sin mormor!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Men vad fina lappar jag älskar min mormor Åhhh...

    2011-01-26 | 07:29:49
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här: