mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Lågvattenmärke...

Kategori: TV-program

är enligt mig det rätta omdömet om kanal 5:s nya realitysåpa,
- Konferensresan...

Jag är sömnlös i natt och plöjer igenom allt vad teven erbjuder,
däribland alltså även 5:ans nya serie...

Och nu har nog kanalen överträffat sig själv i tafflighet!

Ullared, Sveriges Skönaste Familjer och allt vad de heter
har iallafall sina poänger och sin charm,
- men detta?!

ALLA i programmet framställdes som fullständiga idioter!
Det hela förstärktes genom pinsamma tystnader, talande bakgrundsmusik m m,
- sååå himla genant!

En av deltagarna, i gruppen som vill bygga en ambassad för utomjordingar,
hade insiktsfullt nog begärt att få sitt ansikte pixlat, - det var riktigt smart!



Jag har även sett Tom Alandhs dokumentär om fd missbrukaren Pia,
den var som väntat desto bättre, och helt underbar!

Nu ska jag verkligen försöka sova!!

Kommentarer

  • maria säger:

    Den har jag missat...

    Ha en underbar dag !

    Kramar Maria

    2011-01-11 | 06:38:44
    Bloggadress: http://www.forsnetblogg.se/Maria
  • mammakero säger:

    HAHA! När jag hörde att det skulle börja en nu realitysåpa och vad den skulle heta, så bestämde jag mej för att INTE titta! Det verkar vara ett bra beslut...

    Sov gott!

    2011-01-11 | 06:52:44
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/
  • Lillaviola säger:

    God morgon!

    Livet blir lite roligare när man trallar har jag märkt=) För även om det är januari och jag har en strulig 15 åring så måste jag le lite varje dag...



    Det finns andra dagar också men de glömmer vi snabbt!

    Tänka sig att jag vågade missa den pinsamhets såpan;-) De är så tragiskt=(



    Fast det är ändå skönt att man får välja...

    Ha nu en bra dag! kram Viola

    2011-01-11 | 08:08:36
    Bloggadress: http://lillaviola.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Är fortfarande intresserad av fåtöljen =)

    2011-01-11 | 09:15:42
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: