mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

OM det är så att...

Kategori: Hälsa vs Ohälsa

det skett något med vikten denna vecka,
är det så lite så det inte ger utslag på min uschling till våg...

MEN, - det känns på jeansen,
och jag har fått flytta in ytterligare ett hål på bältet!

Det är (tror jag) 21 veckor till Midsommar,
borde ju kunna gå ned runt 10 kg innan dess,
då kommer jag orka dansa runt stången  ;-)

Små grisarna grodorna är lustiga att se  ♪♫•*¨*•.¸¸✿¸¸.•*¨*•♫♪*

Kommentarer

  • syst rbritta säger:

    Vad duktig du är, jag måste sätta fart oxå, snart ska baddräkten på (om man kommer i den vill säga)

    2011-01-26 | 22:52:51
  • Lillaviola säger:

    Det är klart att det kommer att gå! 10 kg är enkelt( host och harkel )



    Vilken pudding till gris=)



    Kram på dig och snyggt p bloggen. Bra med en PD!

    2011-01-27 | 11:37:27
    Bloggadress: http://lillaviola.blogg.se/
  • engelsson säger:

    Goaste mormormu..förlåt engelsson för tystnaden..jag har mått upp o ner på alla vis o helt tappat bloggandan..ska försöka komma igång så smått

    2011-01-28 | 07:10:09
    Bloggadress: http://engelsson blogg.se
  • Anonym säger:

    Jag är lite deppig... gör allt jag skall med GI-dieten och gick upp i vikt.



    FY... jag är på en vikt platå...



    Kati

    2011-02-09 | 22:59:12

Kommentera inlägget här: