mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Inte en egen strand...

Kategori: Lycka!

men närapå...

Den kilometer långa stranden väntade på oss med sin ljusa mjuka sand
och med sitt långgrunda
(något svala) hav

Om vi kör några km längre,
och snirklar oss in på skogsvägar
- så ligger den där, Stranden med stort S,
väl värt den extra bilturen!

Igår packade döttrarna och barnbarnen in sig i sina bilar
tillsammans med smörgåsar, badkläder, sallader, dryck, leksaker...
- och mig!

Vilken dag vi hade!!
Kändes som om vi hade obegränsat med tid tillsammans...
Och vad lätt det är att ha koll på sina ungar när stranden ligger öde,
för trots det vackra vädret var det i stort sett endast vårt gäng som tagit oss dit...

Detta gör vi snart om!





P.S  Scrolla gärna ner till föregående inlägg och min lilla tävling!!

Kommentarer

  • mammakero säger:

    Härliga somriga bilder! Det ser lite kyligt ut i vattnet. Idag har det blåst kalla vindar och jag har frusit! Jag har till och med letat fram jeans och huvtröja...

    2011-07-14 | 18:52:56
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/
  • soffie säger:

    vilka underbara sommarbilder,va mysigt för dej att va med barnbarnen på stranden,hur har du det med sommarläsningen,jag har börjat på Ann Cleves nya bok Dolda djup,den verkar jättebra,kram

    2011-07-14 | 21:12:01
    Bloggadress: http://soffie69.blogg.se/
  • Marie-Louise säger:

    Så underbart det såg ut :) Jag förstår verkligen om ni gör om det där snart. Kram

    2011-07-14 | 22:31:25
    Bloggadress: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här: