mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Hallååå hallååå hallååå...

Kategori: Vardag

STOPP och belägg!!

Alla kommentarer på förra inlägget visar på att ni missuppfattat
mig t o t a l t !!

Jag har tydligen gett sken av att jag är någon slags Moder Theresa!

Inget kan vara mer fel!!

Jag är snäll och go i b l a n d, men säkert minst lika ofta en riktig skitstövel!
(som de allra flesta alltså...)
Att jag sedan tror stenhårt på att det man sänder ut, - det kommer tillbaks,
- att det man gör för andra kommer förr eller senare att hända dig själv,
i en eller annan form... det är en annan sak!

Och ärligt talat, att glädja någon annan är väl det roligaste man kan göra?!

Lika bra jag sätter stopp på de andra spekulationerna också,
grannen i fråga är i n g e t för mig!
Finns för övrigt ingen alls som skulle kunna var det!
Jag är för tid och evighet botad från kärlek!

Nu byter jag ämne...
Den där superduper fönstertvättarprylen går att beställa på nätet,
googla på "speed cleaner" så dyker det upp några sidor.
Jag länkande till en av dom i inlägget om underverket.
Idag när solen sken gick jag och synade mina nyputsade rutor,
och allvarligt, - inga flammor, inga ränder, bara skinande gnistrande rent!  :-)

Ligger här och sneglar på Skavlan, och som vanligt på fredagar följs
det sedan åt av Modern Family och sedan Samantha.
(förtydligande, Skavlan ligger INTE här brevid mig, han är på teven naturligtvis...)
OM det opålitliga internet håller sig i schack ska jag också läsa,
och kommentera, i Bloglandia.
Men det verkar inte som om bredbandet är på min sida ikväll...  :-(
Håller andan så att inte inlägget försvinner i intet innan jag hinner posta det!

Trevlig helg raringar!


En något bedagad Moder Theresa...

Kommentarer

  • Marie-Louise säger:

    Skönt att höra att du inte är någon Moder Teresa :) det måste vara jobbigt att vara det...

    Ska kika in länken du har :) Kram

    2011-03-11 | 22:04:28
    Bloggadress: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här: