mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Man kan bli fullständigt galen...

Kategori: Sämst just nu

för mindre...

Jag läser bloggar, - men kan inte kommentera hos alla!
(vet inte hur många och långa kommentarer jag skrivit, och så blir de inte godkända)
Nu har Ann-Sofie varit snäll och via FB-gruppen Bloggisarna förklarat,
och jag är inte ensam...
Tydligen är det så att när man använder explorer kan man inte längre
kommentera hos er med blogspot.
Hos de med s k popupruta funkar det, men inte de övriga...

Så ni blogspotare, jag läser och vill så gärna skriva lite hos er,
- men det går banne mig inte!

Och jag som hade listat ut vem min hemliga bokvän är,
och ville tacka ordentligt,
skrev en låååång kommentar...
Ja, - ni fattar!
Det gick liksom inget vidare!



Update
Maya tipsade om jag skulle hämta hem Google Chrome,
och nu funkar det!!
Tack rara du!

Update
Funkar fortfarande inte hos alla...

Kommentarer

  • Maya säger:

    Enkelt löst, gör som mig, ta hem Google chrome, gratis att lada ner och funkar kanon :)

    Ha det bäst fina du!

    Kram Maya

    2011-10-06 | 22:15:19
    Bloggadress: http://mayashideout.blogspot.com/
  • Cicki säger:

    Tänkte just säga som Maya. Google Chrome funkar bra. Jag använder den och Firefox. Jag har så mycket på gång jämnt att jag använder mig av tre webläsare samtidigt för att få det att funka....:-) Den som ständigt krånglar är just Explorer. Tyvärr måste jag använda den för hemsidan. De har tydligt något avtal så den lirar inte med någon annan webläsare.

    2011-10-07 | 00:06:50
    Bloggadress: http://cickisdesign.blogspot.com/
  • Rapunzel (hemliga vännen) säger:

    Attans, inte sett någon kommentar ännu. Undrar om det är pga krånglet eller att du gissat fel ;) Spännande!

    2011-10-07 | 02:02:42
  • Yvonne säger:

    Själv kör jag med webbläsaren Opera... Explorer låste sig hos mig av någon anledning, men med Opera funkar allt!

    (Tipsbok: Faithful Place av Tana French. Irländsk deckare)

    2011-10-07 | 08:59:46
    Bloggadress: http://yvonneeblogg.blogspot.com
  • Lejonkvinnan säger:

    Själv så kör jag med Firefox sedan lång tid tillbaka och har inte märkt något krångel (fast kanske ser min blogg konstig ut i andra webbläsare? Har inte kollat.)



    Kram

    2011-10-07 | 09:38:11
    Bloggadress: http://lejonkvinnan.blogg.se/
  • Yohanna i Las Palmas säger:

    Jag har också problem med att kommentera och det ÄR så irriterande. Kanske man skulle försöka med nån ny?



    sv: ja du, man kanske ska vänta på barnbarnen, de säjer att det är mycket bättre än att ha barn :) Inte så ångestfyllt.



    Hälsningar

    Yohanna

    2011-10-07 | 18:00:41
    Bloggadress: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: