mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Psssst...

Kategori: Vardag

glöm inte att gissa i min enkla tävling!

Klicka HÄR och gissa...

Och du, man får gissa flera gånger,
det finns en och annan gissning som inte är sååå längt ifrån rätta svaret  ;-)
Chansen att vinna paketet är faktiskt ganska stor!



Idag är det fjärde dagen med förkylningen som sällskap,
blivit mest att sova, läsa, sova igen, se på teve, sova...
Känns något bättre
(peppar peppar) idag,
ska försöka mig på att stå på benen
(nästan) hela dagen!
Ingen vidare start på stegräknartävlingen,
men jag får ta igen det senare...

Kommentarer

  • Yohanna i Las Palmas säger:

    Åh nej, fortfarande sjuk. Krya på dig fort som bara attan.



    Men nu kanske du har tid att fota lite till Real Lifen. Du har INTE missat något. Det är jag som blivit lite försenad. Men nu är utmaningen igång, så kör på.



    Vi höres och tat lugnt ;)



    Hälsningar

    Yohanna

    2011-10-18 | 12:55:02
    Bloggadress: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
  • Yvonne säger:

    Krya på dig! Och jag säger...2346!

    2011-10-18 | 13:41:01
    Bloggadress: http://yvonneeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: