mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Helgen som passerat...

Kategori: Helg

har varit ovanligt intensiv när det gäller social samvaro...
(för min del, jag är inte van med så många bjudningar)!
Bjuden på middag både fredag, lördag OCH söndag!
God mat och dryck, trevligt att umgås med vänner, släkt och familj,
kort sagt en jättetrevlig helg!

Idag blir det mest bara att vila, hämta igen sig, efter allt festande  ;-)
Är glad jag orkade med alla tre kvällarna, bara det är en bedrift i sig!

Ni glömmer väl inte att ta chansen att vinna ett paket,
klicka bara
HÄR och lämna ditt svar!
(man kan naturligtvis gissa flera gånger...)



Två av gästerna på söndagens kalas, Sockerböna tillsammans med sin vännina Maria...
Maria fick jag med mig hem från Bokia, och naturligtvis fick hon följa med för att
överraska Dottern M på hennes 39-årskalas...
M hade för övrigt fått en tavla med följande budskap... Passande  ;-)

 

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Det låter som en härlig helg!

    Kul att Maria kunde följa med dej på kalas ;)

    2011-10-24 | 12:59:34
    Bloggadress: http://asassecondtime.blogspot.com
  • mammakero säger:

    Hej på dej din festprisse! Mår du kalas(bra)?

    Det är rätt, njuta av andras matlagning och trevliga sällskap! Vilken fantastisk helg du haft!

    2011-10-24 | 18:16:38
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/
  • Trolda säger:

    Härligt med kalas i dagarna 3!!! Det hade ju vi också...=D Tusen tack igen, raraste du!!! =D



    Trolda - kraaaamar från oss =D

    2011-10-25 | 21:16:13
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: