mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Äsch...

Kategori: Vardag

tog mig en stavgångsrunda till i eftermiddags...
(gick till Systrarna Bus för att umgås med dem medan deras mamma & pappa skulle på föräldramöte)
Vid Lilla Bus:s dagis stod Bokbussen,
klart jag inte missade kika in där för att morsa på personalen,
och "Vips!" hade de plockat fram några böcker jag bara inte kunde motstå,
trots att "min" bokbusshållplats inte besöks förren om drygt 1 vecka...
(men det var perfekt, för igår läste jag ut de sista låneboken jag hade hemma...)
Jaja, resten (ca 3 km...) av promenaden fick jag bubba på några riktiga tungviktare  ;-)



P.S  Fick ett mail från ett bokförlag idag, de vill skicka mig en bok!!
Jag fattar ingenting... men tackar och tar emot!

P.P.S  Till min hemliga bokvän, - jag tar med glädje emot vad som helst i bokväg!!
Har jag läst den förut läser jag den igen, och känner glädje av att äga boken,
eftersom nästan allt jag läser numer är låneböcker  ;-)

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Kul med lite "nytt" (lånat)

    Spännande att få en bok att recencera! =)

    2011-09-28 | 23:39:20
    Bloggadress: http://asassecondtime.blogspot.com
  • Marie-Louise säger:

    Härligt med lite nya böcker. Men bara deckare ;)

    Kram vännen

    p.s. du har så rätt så, klart jag måste vila bort huvudvärken innan jag sätter mig med tentan. d.s.

    2011-09-29 | 10:26:01
    Bloggadress: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här: