mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Jag har fått en award...

Kategori: Awards

av rara Åsa, - tack!!

Detta innebär att jag först ska svara på några frågor...

Varför började du blogg?
Det var Ejmis som lurade in mig i bloggträsket  ;-)
Hennes och Åsas bloggar var de första jag började läsa också.
Nu har jag skrivit massor av inlägg på dryga 2 år, det är lite av min dagbok...

Vilka bloggar följer du?
Först och främst de som syns i högermarginalen,
men jag ser att den inte är riktigt uppdaterad, det finns fler, måste lägga till dem!
Har de allra flesta inlagda på Bloglovin så jag ser nya inlägg direkt...

Vilka favoritfärger har du?
De första jag kommer att tänka på är grönt och brunt. Mina absoluta favoriter!
Men även andra lite "jordiga och murriga" färger,
varken pasteller eller starka fäger är något för mig...

Vilka favoritfilmer har du?
Nu är jag ju i första hand en bokmänniska, men visst händer det att jag ser en film också,
Svinalängorna, King´s Speach är de jag senast fastnat för...

Vilket land drömmer du om att besöka?
Italien har jag inte besökt, - ännu...
Och Kina vore ju häftigt!


Nu ska jag skicka awarden vidare, och det gör jag till,

Marie Louise

Ingrid

Engelsson

Cicki

Viola


Kommentarer

  • Marie-Louise säger:

    Tack för den fina awarden, jag har svarat på den nu :) Kram

    p.s. Idag har jag postat ditt pocketpaket d.s.

    2011-09-15 | 15:40:17
    Bloggadress: http://madredetres.blogg.se/
  • Cicki säger:

    En får tacke. Tar det imorgon.

    2011-09-16 | 00:15:06
    Bloggadress: http://cickisdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: