mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Jag...

Kategori: Shopping

är inte direkt känd för att vara någon shoppingälskare,
helst ska jag veta vad jag ska ha,
och helst ska jag även veta var varan finns...
 
När vintern nu knackar på upptäckte jag att jag behövde skaffa en jacka,
- och ett par kängor...
Tänk er min lycka när jag redan i andra butiken hittade denna!
(tänk er även lyckan att upptäcka att jag minskat ännu en storlek...)
 
Nöjd med inköpet drog jag snabbt hemåt igen,
kängorna får vänta till jag hittar lite shoppingenergi igen...
 
 

Kappahl 899:- (som vanligt hade de 25% kupong också) 
 

Kommentarer

  • Yvonne säger:

    Kul när man hittar något fort som man vill ha...att gå omkring och leta tar energi, precis! Lycka till med skojakten!

    2012-10-30 | 15:11:54
    Bloggadress: http://yvonneeblogg.blogspot.com
  • Marie-Louise säger:

    Vilken snygg jacka :) och grattis till storleken :) Kram fina vännen

    Svar: Tack vännen!Jodu, den jackan kommer att bli en favorit, det känner jag redan!
    Och nu har "folk" börjat kommentera att det syns jag minskat lite i vikt, vilket sporrar att fortsätta...

    Stor kram, och trevlig helg (om vi nu inte hörs mer innan dess..)
    Mormor Mu

    2012-10-30 | 21:07:55
    Bloggadress: http://www.madredetres.blogg.se
  • Cicki säger:

    Den var jättesnygg. Den här vintern får både de gamla kängorna och jackan hänga med. Men nästa vinter ska jag ha nytt. Gissar att det blir något liknande din.

    Svar: Alltså, mina kängor och jackor från fjol hade verkligen gjort sitt.De var nååågra år gamla liksom ;-)
    Och då kommer den där gränsen, - nu går det inte längre! Måste ha något helt!

    Den är så himla skön jackan, och den har 5000 i vattenpelare, vilket tydligen ska vara väldigt bra!

    Trevlig helg och kram!
    Mormor Mu

    2012-10-30 | 21:34:39
    Bloggadress: http://cickisdesign.blogspot.se/
  • Yohanna i Las Palmas säger:

    Gu va kul!
    Att du hittade den, att den var så fin och att du hittade den snabbt utan att kämpa ;)

    Kul också till dukan som jag läst lite om här. Nu blev jag nyfiken.

    Nu är det dags igen, tills i morgon ;)
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/october/real-life-halloween.html

    Hälsningar
    Yohanna

    Svar: Jag gillar jackan skarpt, har redan börjat använda den :-)Det finns en jättebra grupp på FB som heter Vi Dukare, där ligger en massa tips och recept. Och man bli påhejad!
    (men du har väl inget att ta bort)?!

    Var rejält dålig igår så hann inte med något real life denna vecka, men nästa är jag på!

    Trevlig helg!
    Kram
    Mormor Mu

    2012-10-30 | 21:44:59
    Bloggadress: http://yohannailaspalmas.webblogg.se
  • Jennie säger:

    Så fin det är och grattis till minskad stl :-)

    Jag är lite som du det ska gå fort om jag ska gå med i affärer oftast sitter jag utanför så jag bor på rätt ställe vi har 1 affär och det är konsum så jag slipper shoppa ofta :-)

    Svar: Tack!Skönt det finns fler som inte fullkomligt älskar att shoppa,
    ibland tror man att man är lite udda och ensam om den delen ;-)
    Eller, så är det väl inte kanske, just nu är det väl lite "inne" att slita på gamla paltor..
    Och så är det inte heller, nog vill jag vara både hel och ren (och snygg för den delen), men helst skulle jag vilja att någon annan kom med nyinköpta (eller gamla för den delen) kläder och hängde in i min garderob!
    Gärna billiga också!
    Jag tror inte jag gör av med än kanske 500:-/mån i genomsnitt, och då har jag tagit med de "dyrare" ytterplaggen och skor också.
    Bara att konstatera, jag är ingen shoppare.
    Men pengarna går åt ändå på något knepigt sätt... ;-)

    Nu är det snart helg, och vi fortsätter väl med vår resa?!

    Kram!
    Mormor Mu

    2012-10-31 | 07:29:57
    Bloggadress: http://hittaflytet.wordpress.com

Kommentera inlägget här: